Poslovne transformacije postaju norma, no paneuropsko istraživanje PROI Worldwide Indexa spremnosti za transformaciju 2025. pokazuje da tek četvrtina tih promjena završava uspješno. Ključ uspjeha je pravovremena, transparentna i dvosmjerna komunikacija koja razumije potrebe svih sudionika procesa, no samo 26 posto tvrtki tu komunikaciju provodi učinkovito. Nedostatak jasne komunikacijske strategije vodi do gubitka povjerenja, kašnjenja u provedbi i propuštenih prilika.
Današnje brzomijenjajuće poslovno okruženje oblikuju umjetna inteligencija, tehnologija, globalne krize i nove generacije zaposlenika. U takvim uvjetima dokazano je da organizacije moraju brzo donositi odluke i voditi s jasnom svrhom. Uloga komunikacije, naglašava Kristina Laco, direktorica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri, je gradnja povjerenja, povezivanje dionika i osiguravanje da strategija postane stvarnost, a improvizacija u komunikaciji ne može biti prihvatljiva. Ključni akteri uspjeha su lideri, no srednji menadžment često ostaje nedovoljno iskorišten kao komunikacijski resurs. Violeta Colić iz istog ureda ističe kako su upravo oni most između strategije i prakse te njihova nesnalažljivost u komunikaciji može ugroziti cijeli projekt. Istraživanje također pokazuje jaz u percepciji uključivanja zaposlenika, što utječe na osjećaj pripadnosti i spremnost na promjenu. U konačnici, uspjeh transformacija ovisi o jasnoći vizije i snažnoj, kontinuiranoj komunikaciji – bez toga, umjesto angažmana, dolazi do otpora i razočaranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu