“Ova suradnja pokazuje kako digitalna rješenja za razmjenu poruka mogu donijeti konkretne poslovne rezultate i poboljšati zadovoljstvo korisnika.”, kaže Ante Pamuković, predsjednik za međunarodno poslovanje u Infobipu.
Globalna “cloud” komunikacijska platforma Infobip udružila je snage s britanskom aviokompanijom Virgin Atlantic kako bi značajno povećala stopu online prijava putnika koji polaze iz zračne luke London Heathrow putem inovativnog WhatsAppa rješenja za razmjenu poruka. Zahvaljujući Infobipovoj platformi Moments za angažman korisnika, ovaj brži i praktičniji proces prijave unaprjeđuje iskustvo putnika i povećava operativnu učinkovitost.
Automatiziran pristup
Cijela priča zapravo funkcionira vrlo jednostavno, što je iznimno bitno u vrijeme kad smo svjedoci da gužve u zračnim lukama, posebno onim najvećim, itekako izazivaju glavobolje putnicima. Putnici prije dolaska u zračnu luku primaju poruku putem WhatsAppa, s izravnom poveznicom na aplikaciju ili web stranicu aviokompanije, kako bi ih se potaknulo na prijavu na let. Za one koji nisu dostupni putem WhatsAppa sustav se automatski prebacuje na SMS, čime se osigurava maksimalna pokrivenost. Ovaj automatizirani pristup potiče putnike da naprave prijavu prije dolaska u zračnu luku, što pomaže smanjiti gužve i vrijeme čekanja u redovima. Nakon prijave putnici putem WhatsAppa primaju dodatne korisne informacije, poput broja terminala i zone.
Glavni cilj ove suradnje je povećati broj putnika koji obavljaju online prijavu na let prije dolaska u zračnu luku. Rješenje je već donijelo impresivne rezultate. Od uvođenja Infobipova sustava za razmjenu poruka Virgin Atlantic bilježi porast online prijava od 11 posto. Ključne značajke uključuju ciljane poruke, automatizirane podsjetnike i pouzdane mehanizme za isporuku poruka.
Simon Langthorne, Voditelj CRM-a u Virgin Atlanticu, izrazio je zadovoljstvo suradnjom s Infobipom.
“Izuzetno smo zadovoljni rezultatima našeg partnerstva s Infobipom. Pružanje praktičnih, pravovremenih obavijesti putem WhatsAppa unaprjeđuje korisničko iskustvo naših gostiju i pojednostavljuje naše poslovanje. Ova inicijativa dio je naše šire predanosti korištenju pametnih tehnologija usmjerenih gostima kako bismo unaprijedili svaku fazu putničkog iskustva.”
Ante Pamuković, predsjednik za međunarodno poslovanje u Infobipu, dodao je kako ovo digitalno rješenje donosi konkretne rezultate: “Ova suradnja pokazuje kako digitalna rješenja za razmjenu poruka mogu donijeti konkretne poslovne rezultate i poboljšati zadovoljstvo korisnika. Ponosni smo što podržavamo Virgin Atlantic i veselimo se zajedničkom razvoju dodatnih inovacija u području iskustva putnika.”
Višekanalne mogućnosti
Virgin Atlantic planira uvesti ovo rješenje i na drugim većim britanskim zračnim lukama, kasnije ove godine, uključujući Edinburgh i Manchester, čime će omogućiti većem broju putnika jednostavnije iskustvo prijave. Iako je WhatsApp vrlo popularan u Ujedinjenom Kraljevstvu, Infobipova platforma podržava višekanalne mogućnosti. Komunikacija se lako može prilagoditi drugim zemljama ili regijama gdje se preferiraju platforme poput RCS-a ili SMS-a, čime se osigurava da aviokompanije dosegnu putnike na njihovoj omiljenoj aplikaciji za razmjenu poruka gdje god se nalazili.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu