Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Span se širi i kreće u osvajanje tržišta koje broji više od 36 milijuna stanovnika

Autor: Josipa Ban
30. svibanj 2025. u 17:00
Podijeli članak —
Nikola Dujmović, predsjednik Uprave Spana koji sve više cilja na srednju i istočnu Europe te Aziju/Goran Stanzl/PIXSELL

Da na poljskom tržištu ima posla pokazuje i europski indeks Digitalno desetljeće, koji mjeri razinu digitalizacije pojedine države.

Span, jedna od vodećih domaći IT tvrtki, osnovala je kompaniju u Poljskoj, velikom europskom tržištu koje broji više od 36 milijuna stanovnika. U obavijesti na Zagrebačkoj burzi Span je izvijestio da je Poljska tržište s velikim potencijalom koje su prepoznali kao dugoročnu poslovnu priliku.

“Potražnja za proizvodima i uslugama iz našeg portfelja je velika, a istovremeno je prisutan deficit ponude. Spanova konkurentska prednost leži u velikom broju kvalificiranih i certificiranih stručnjaka koji su spremni odgovoriti na trenutačne i buduće potrebe za digitalnim uslugama”, stoji u objavi na burzi.

Konkretnijih informacija o razlozima i planovima Spana na novom tržištu nismo uspjeli dobiti. No, poznato je da se posljednjih godina kompanija, čiji najveći udio u poslovanju čini segment upravljanja softverskom imovinom i licenciranje (71 posto prihoda), intenzivno širi i sve više okreće brzorastućim tržištima srednje i istočne Europe te Središnje Azije.

Na tržištu Ukrajine, na kojem su kompaniju osnovali 2018., primjerice, lani su ostvarili 15 posto prihoda. Najviše prihoda tvrtka je ostvarila na domaćem tržištu (26 posto), tržištu Slovenije (15 posto), dok je Ukrajina treće najznačajnije tržište koje prati Estonija i SAD.

Poslovno se Span sve više okreće istoku. U 2023. su za 11,4 milijuna eura preuzeli su GT Tarkvara, vodeću estonsku kompaniju za licenciranje i upravljanje softverskom imovinom. Iste su godine osnovali poduzeće u Gruziji, lani u Nizozemskoj, a ove godine u Poljskoj.

Da na poljskom tržištu ima posla pokazuje i europski indeks Digitalno desetljeće, koji mjeri razinu digitalizacije pojedine države. Prema njemu mala i srednja poduzeća u Poljskoj bila su ispod prosjeka u implementaciji digitalnih tehnologija u svoje poslovanje. Njih tek 3,7 posto koristilo je umjetnu inteligenciju, a 19,3 posto koristilo je analitiku podataka.

Autor: Josipa Ban
30. svibanj 2025. u 17:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close