Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovni vikend
Moda & biznis

‘Balkan je sve luksuzniji, a Hrvatska privlači sve više mudrih putnika…’

Angelo Zuccala, generalni direktor hotela Regent Porto Montenegro i glavni regionalni menadžer za sve luksuzne hotele IHG-a za Poslovni vikend.

Autor: Nađa Irena Fišić
17. travanj 2025. u 21:00
Uvijek gledamo na strateške prilike za širenje naših luksuznih i premium brendova na ključnim tržištima diljem Balkana, kaže Angelo Zuccala, glavni regionalni menadžer za sve luksuzne hotele IHG-a, grupacije koja ne staje s ulaganjima/PD

Kažu da je onaj tko vodi Regent Porto Montenegro zapravo CEO najboljeg regionalnog grada u gradu. To bi onda bio, bar u ovom dijelu Mediterana, Angelo Zuccala, glavni regionalni menadžer za sve luksuzne hotele IHG-a, grupacije koja ne staje s ulaganjima, ali i širenjem svoje društvene važnosti. Lani su tako bili domaćini procesa Brdo Brijuni. Zuccala, koji je nedavno preuzeo ulogu generalnog direktora u Regent Porto Montenegru, pojašnjava na početku razgovora za Poslovni vikend što je privuklo novoj ulozi…

“Regent Porto Montenegro doista je jedinstven hotel smješten u jednoj od najljepših obalnih destinacija u Europi. Reputacija hotela je izvrsna, zajedno sa širom vizijom Porto Montenegra kao destinacije svjetske klase za jedrenje yachting lifestyle, učinili su ovo nevjerojatno uzbudljivom prilikom. Moji prvi dojmovi su izrazito pozitivni. Sam hotel je izuzetan, ali ono što mi se najviše ističe je predanost tima. Njihova strast za pružanjem besprijekorne usluge osigurava svakom gostu nezaboravno iskustvo. Osim toga, Crna Gora je fascinantno tržište s golemim potencijalom u sektoru luksuznog ugostiteljstva i oduševljen sam što mogu biti dio njenog kontinuiranog rasta”.

Naš je pristup identificirati destinacije u kojima se IHG-ovi globalni standardi izvrsnosti mogu neprimjetno integrirati s lokalnom kulturom i očekivanjima gostiju.

Osim što vodite Regent Porto Montenegro, vi ste i generalni direktor za sve luksuzne IHG hotele u regiji. Koja je vaša vizija razvoja prisutnosti IHG-a na Balkanu?

Balkan je postao sve privlačnija destinacija za putnike koji biraju luksuzne destinacije, jer nudi mješavinu fenomenalnih prirodnih krajolika, bogatu kulturnu baštinu i ugostiteljske infrastrukture koja se neprestano razvijaju. Strategija IHG-a u regiji usredotočena je na širenje naše prisutnosti s objektima svjetske klase koji služe i za odmor i za poslova putovanja. Crna Gora se primjerice etablira kao vrhunska luksuzna destinacija, a Regent Porto Montenegro igra ključnu ulogu u postavljanju standarda ugostiteljstva. Slično tome, Hrvatska nastavlja privlačiti sve veći broj mudrih putnika koji istražuju, a mi uvijek procjenjujemo prilike za predstavljanje naših luksuznih marki na novim lokacijama koje su u skladu s našim visokim standardima. Naš cilj je ojačati utjecaj IHG-a donoseći najbolje od naše globalne stručnosti, a pritom osigurati da svaki hotel odražava jedinstveni karakter svoje destinacije.

IHG je nedavno otvorio Crowne Plazu u Podgorici. Možete li nam reći nešto više o ovoj investiciji i utjecaju koji očekujete na crnogorsko tržište?

S ponosom predstavljamo Crowne Plaza Podgorica, prvu Crowne Plazu u Crnoj Gori i značajnu prekretnicu za IHG i regiju. Dizajniran za moderne putnike koji spajaju posao i slobodno vrijeme, naš hotel nudi 122 sobe i apartmana, najsuvremenije prostore za sastanke i događaje, te potpuno opremljenu teretanu, postavljajući nove standarde za gostoprimstvo u Podgorici. Kao hotel broj 1 na svim online platformama u gradu, u ovo novo poglavlje ulazimo sa snažnim temeljima.

Naša predanost održivosti, koja se odražava u našem certifikatu “Green Key”, usklađena je s globalnim trendovima ugostiteljstva i jača našu predanost odgovornom turizmu. Kao glavni grad i ekonomski centar Crne Gore, Podgorica igra važnu ulogu u razvoju zemlje. Dolazak Crowne Plaze na ovo tržište uvodi globalno prepoznatljiv brend koji povećava privlačnost grada, posebno za međunarodno poslovanje. Stoga očekujemo da će ova investicija na neki način i transformirati na crnogorsko tržište. Zbog jačine brenda i svoje svjetske mreže, Crowne Plaza jača poziciju grada, pridonoseći dugoročnom napretku ugostiteljskog sektora u zemlji.

Crna Gora se etablira kao vrhunska luksuzna destinacija, a Regent Porto Montenegro igra ključnu ulogu u postavljanju standarda ugostiteljstva, ističe Angelo Zuccala/PD

Ima li u planu otvaranja novih IHG hotela u regiji, pa tako i u Hrvatskoj?

Uvijek gledamo na strateške prilike za širenje naših luksuznih i premium brendova na ključnim tržištima diljem Balkana. Hrvatska, sa svojom prekrasnom obalom i dobro uspostavljenim turističkim sektorom, tržište je od posebnog interesa. Naš je pristup identificirati destinacije u kojima se IHG-ovi globalni standardi izvrsnosti mogu neprimjetno integrirati s lokalnom kulturom i očekivanjima gostiju. Uza sve veću potražnju za luksuznim i lifestyle ugostiteljstvom, uvjeren sam da ćemo vidjeti daljnji rast u bliskoj budućnosti.

Regent Porto Montenegro je već etabliran kao jedan od najboljih hotela u regiji. Na čemu trenutačno radite kako biste dodatno unaprijedili iskustvo i ponudu gostiju?

Naš fokus je na stalnom poboljšanju svakog aspekta ugošćavanja našeg gosta. Od personalizirane usluge do inovativnih gastronomskih iskustava, predani smo održavanju pozicije Regent Porto Montenegra kao mjerila za luksuzno gostoprimstvo.

Današnji luksuzni putnici traže holističko iskustvo, a mi primjerice unapređujemo stalno naše spa programe kako bismo im pružili vrhunski doživljaj. Dodatno, proširujemo naša odabrana iskustva za goste, od iznajmljivanja privatnih jahti do impresivnih lokalnih kulturnih aktivnosti, osiguravajući da im svaki boravak bude nezaboravan.

Kakve promjene gosti mogu očekivati u skoroj budućnosti?

Uvijek se razvijamo kako bismo premašili očekivanja gostiju. U bliskoj budućnosti gosti se mogu veseliti osvježenim konceptima gastro doživljaja koji obuhvaćaju najfinije lokalne namirnice. Održivost je također ključni prioritet za nas. Provodimo nove inicijative kako bismo smanjili naš utjecaj na okoliš, osiguravajući da luksuzni i odgovorni turizam idu ruku pod ruku.

Prošle godine Regent Porto Montenegro bio je domaćin procesa Brdo-Brijuni. Koliko je to bilo važno za imidž hotela?

Biti domaćin procesa Brdo-Brijuni bila nam je velika čast. Ovaj prestižni diplomatski skup okupio je regionalne čelnike, učvrstivši status našeg hotela kao vrhunskog mjesta za događaje visokog profila. Osim trenutačne vidljivosti, događaj je pokazao našu sposobnost pružanja usluge svjetske klase za istaknute goste i složena okupljanja visoke sigurnosti. Pozicionirao je Regent Porto Montenegro kao preferirano odredište za međunarodne konferencije, diplomatske i korporativne sastanke, dodatno podižući našu reputaciju na globalnoj sceni.

Biti domaćin procesa Brdo-Brijuni bila nam je velika čast. Taj prestižni diplomatski skup okupio je regionalne čelnike, a pokazao je našu sposobnost pružanja usluge svjetske klase za istaknute goste/PD

Kako ocjenjujete turistički potencijal Crne Gore u odnosu na druge destinacije u regiji? Što vidite kao njene najveće prednosti i izazove?

Crna Gora ima izuzetan potencijal kao destinacija luksuznog turizma. Njena prekrasna obala, netaknuta priroda i bogata kulturna baština čine je privlačnom alternativom poznatijim mediteranskim poznatim mjestima. Osim toga, razvoj projekata poput Porto Montenegra pomogao je da se zemlja pozicionira kao odredište svjetske klase za jedrenje i luksuzni životni stil. Međutim, ključni izazov ostaje sezonalnost. Dok je u ljetnim mjesecima velika potražnja, izvan sezone je potreban strateški pristup kako bi se privukli posjetitelji tijekom cijele godine. Kontinuirano ulaganje u infrastrukturu, povezanost i visokokvalitetna ugostiteljska ponuda bit će ključni u prevladavanju ovog izazova i osiguravanja održivog rasta.

Koji su trenutačno najveći trendovi u luksuznom ugostiteljstvu i kako ih Regent i IHG ugrađuju u svoje objekte?

Personalizacija, održivost i impresivna iskustva oblikuju budućnost luksuznog ugostiteljstva. Današnji gosti traže visoko prilagođene usluge, bilo da se radi o itinerarima po narudžbi ili ekskluzivnim kulinarskim iskustvima. U Regent Porto Montenegru usredotočeni smo na pružanje nezaboravnih trenutaka koji nadilaze tradicionalno gostoprimstvo.

Održivost je također na čelu naše strategije. Od ekološki osviještenog dizajna do odgovornog nabave, predani smo integraciji održivih praksi u naše poslovanje. Wellness je još jedan rastući trend, a gosti daju prednost tretmanima opuštanja i pomlađivanja.

Što biste poručili gostima koji razmišljaju o posjeti Crnoj Gori i boravku u Regent Porto Montenegru?

Crna Gora je jedna od najljepših i jedinstvenih destinacija u Europi, koja nudi neusporedivu kombinaciju prirodne ljepote, bogate povijesti i luksuznog gostoprimstva. Regent Porto Montenegro pruža savršeno mjesto za doživljaj šarma ove zemlje, sa svojim elegantnim okruženjem, sadržajima svjetske klase i toplim gostoprimstvom. Bilo da gosti traže avanturu, opuštanje ili da se urone u kulturu, Crna Gora ima za svakoga ponešto. Radujemo se što ćemo ugostiti posjetitelje i pružiti im nezaboravno iskustvo.

Kako se vama osobno čini život u Crnoj Gori? Što vam se najviše sviđa?

Život u Crnoj Gori nevjerojatno je iskustvo koje me nagradilo. Prirodne ljepote Jadrana, toplina ljudi i sporiji ritam života stvaraju okruženje koje je istovremeno inspirativno i osvježavajuće. Mještani su vrlo gostoljubivi, hrana je fantastična i kao što znate, postoji toliko toga lijepoga i za uživanje kada provodite vrijeme u prirodi. Cijenim i dobru restoransku scenu koju imamo ovdje u zaljevu Boke Kotorske. Tivat je prilično međunarodan grad i definitivno donosi puno različitosti i prekrasnih prilika za upoznavanje novih ljudi. Privilegija je biti dio ove dinamične i rastuće destinacije i veselim se nadolazećoj ljetnoj sezoni.

Autor: Nađa Irena Fišić
17. travanj 2025. u 21:00
Podijeli članak —

New Report

Close