Američki trgovački lanac Walmart je promijenio logo, ali promjena je jedva vidljiva prostim okom, pa su odmah i krenule reakcije na društvenim mrežama, prenosi Index.
“Wow! Kakva ideja, kakva izvedba! Nadam se da ste dobro platili grafičkog dizajnera”, “Ne mogu vjerovati da je netko zaradio na ovome”, “Već vidim neku konzultantsku tvrtku koja je tražila milijune za ovaj ‘rebranding'”, pisali su korisnici društvenih mreža. A dok se oni sprdaju, direktor kompanije je zadovoljan.
S druge strane, u Walmartu su sretni i ovom minimalnom promjenom.
“Walmart s uzbuđenjem najavljuje sveobuhvatno osvježenje brenda koje odražava njegovu evoluciju kao trgovačkog lanca”, poručili su uzbuđeno iz ovog lanca trgovina koji kombinira koncept supermarketa i trgovačkog centra, prilagođen američkom stilu života. Dodali su i da se promjena odnosi na logo, paletu boja i sam ton loga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu