Fortenova, Lidl, Dukat, Bugatti Rimac, VMD i Zagrebačka banka samo su neki od njihovih klijenata, no unatoč značaju za poslovnu zajednicu, sklapanje strateškog partnerstva između Forvisa i Mazarsa u lipnju prošlo je gotovo nezapaženo, ističe Kristijan Cinotti, managing partner Forvis Mazarsa za Adria regiju s kojim smo razgovarali o ambicijama novoformirane konzultantske grupe, ulasku na prestižnu listu deset najbolje rangiranih konzultantskih tvrtki u svijetu prema International Accounting Bulletin (IAB) rankingu, ali i o načelima koja ga vode u odnosu s klijentima i zaposlenicima..
Kao Mazars, u Adria regiji poslujete već više od desetljeća. O kojim tržištima i područjima je riječ? Otkad ste prisutni u Hrvatskoj?
Prije kojih 18 godina pokrenuo sam Cinotti reviziju. Tako je sve počelo. No, kako sam radio u internacionalnim kućama, prije pokretanja Cinotti revizije imao sam za cilj postati dio internacionalne priče. Tako smo krenuli pregovarati s Mazarsom, odnedavno Forvis Mazarsom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu