Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Radenskin megaprojekt sadnje šuma, fokus i na ambalaži

Autor: Mladen Miletić
04. rujan 2024. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Dio je to platforme Srcem za sutra i kojoj je cilj pošumljavanje što veće površine vukovarskog Podunavlja.

Svake minute s površine Zemlje nestane šume u veličini čak 27 nogometnih igrališta. U borbi protiv te nedaće doprinos je odlučila dati Radenska Adriatic pokretanjem projekta O2 “Dobre stvari padaju s neba”. Dio je to platforme Srcem za sutra i kojoj je cilj pošumljavanje što veće površine vukovarskog Podunavlja. Kampanja ima edukativni i praktični karakter: na web stranici srcemzasutra.hr moguće je odgovorom na pitanje vezano uz bioraznolikost aktivirati besplatni kupon, temeljem čega će Radenska Adriatic pošumiti dodatni metar kvadratni vukovarskog Podunavlja, a kompanije se mogu pridružiti uplatom sredstava za pošumljavanje većih površina, čime se potiče tzv. green building.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Radenska Adriatic je u posljednje četiri godine u Hrvatskoj i Sloveniji posadila ukupno 80.000 novih stabala. Ovom kampanjom ujedno pozivamo javnost da pri kupnji Radenske bira povratnu staklenu ambalažu koja je ekološki najprihvatljivija, obzirom da povratna staklena boca u svom životnom ciklusu proizvede čak 85% manje emisija CO2 od nepovratne”, ističe direktor Radenske Adriatic Marian Šefčović.

Svake minute s površine Zemlje nestane šume u veličini čak 27 nogometnih igrališta. U borbi protiv te nedaće doprinos je odlučila dati Radenska Adriatic pokretanjem projekta O2 “Dobre stvari padaju s neba”. Dio je to platforme Srcem za sutra i kojoj je cilj pošumljavanje što veće površine vukovarskog Podunavlja. Kampanja ima edukativni i praktični karakter: na web stranici srcemzasutra.hr moguće je odgovorom na pitanje vezano uz bioraznolikost aktivirati besplatni kupon, temeljem čega će Radenska Adriatic pošumiti dodatni metar kvadratni vukovarskog Podunavlja, a kompanije se mogu pridružiti uplatom sredstava za pošumljavanje većih površina, čime se potiče tzv. green building.

“Radenska Adriatic je u posljednje četiri godine u Hrvatskoj i Sloveniji posadila ukupno 80.000 novih stabala. Ovom kampanjom ujedno pozivamo javnost da pri kupnji Radenske bira povratnu staklenu ambalažu koja je ekološki najprihvatljivija, obzirom da povratna staklena boca u svom životnom ciklusu proizvede čak 85% manje emisija CO2 od nepovratne”, ističe direktor Radenske Adriatic Marian Šefčović.

Uz Hrvatsku, kampanja je krenula i u Sloveniji, gdje se pošumljava područje Krasa, stradalog u velikim požarima u srpnju. Pošumljavanje u Hrvatskoj planirano je za kraj listopada, a u Sloveniji za početak studenog.

Autor: Mladen Miletić
04. rujan 2024. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close