Tekuća turistička sezona iznjedrila je brojne kontroverze, kako u pogledu samog rasta tako i u pogledu pojedinih segmenata ponude, prije svega privatnog smještaja i ugostiteljskog sektora.
Velik rast broja novih apartmana i kuća za odmor koji su se u protekle dvije-tri godine pojavile na tržištu dovele su do prilično slabe popunjenosti u tim segmentima, a isto vrijedi i za destinacije koje pate od manjka kvalitetne hotelske ponude. Kakva ponuda, takva i struktura gostiju, kažu upućeni iz turističkog sektora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu