Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prvi kineski poraz u Europi. Odlazi veliki proizvođač auta

Autor: Poslovni.hr
05. lipanj 2024. u 13:45
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Širenje na nova europska tržišta stavljeno je na čekanje na neodređeno vrijeme

U posljednje vrijeme samo se piše o invaziji kineskih proizvođača na Europu, ali nije to isključivo priča o uspjehu. Great Wall Motor (GWM), istaknuti kineski proizvođač automobila, odlučio je zatvoriti svoje europsko sjedište u Münchenu. Taj će potez rezultirati otpuštanjem otprilike 100 zaposlenika. Odluka dolazi nakon razočaravajućih prodajnih brojki na europskom tržištu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Unatoč ambicioznim planovima predstavljenim 2021. za prodor na europsko tržište električnih vozila s robnom markom ORA, GWM nije uspio ostaviti značajniji trag na tržištu. Tvrtka je sklopila partnerstvo s Emilom Freyem, najvećom europskim trgovcem automobilima, za distribuciju svojih vozila s markama Ora (dugo se za tej model govorilo da je dizajnerska kopija VW-ove Bube) i Wey. Međutim, suradnja nije dala željene rezultate, a GWM je navodno registrirao samo 6300 novih vozila u Europi 2023. godine.

U posljednje vrijeme samo se piše o invaziji kineskih proizvođača na Europu, ali nije to isključivo priča o uspjehu. Great Wall Motor (GWM), istaknuti kineski proizvođač automobila, odlučio je zatvoriti svoje europsko sjedište u Münchenu. Taj će potez rezultirati otpuštanjem otprilike 100 zaposlenika. Odluka dolazi nakon razočaravajućih prodajnih brojki na europskom tržištu.

Unatoč ambicioznim planovima predstavljenim 2021. za prodor na europsko tržište električnih vozila s robnom markom ORA, GWM nije uspio ostaviti značajniji trag na tržištu. Tvrtka je sklopila partnerstvo s Emilom Freyem, najvećom europskim trgovcem automobilima, za distribuciju svojih vozila s markama Ora (dugo se za tej model govorilo da je dizajnerska kopija VW-ove Bube) i Wey. Međutim, suradnja nije dala željene rezultate, a GWM je navodno registrirao samo 6300 novih vozila u Europi 2023. godine.

Širenje na nova europska tržišta stavljeno je na čekanje na neodređeno vrijeme. Ovakav razvoj događaja postavlja pitanja o sposobnosti kineskih proizvođača automobila da se natječu na europskom tržištu, koje postaje sve napučenije etabliranim igračima i novim sudionicima.

GWM i dalje ostaje značajan igrač u globalnoj automobilskoj industriji. Tvrtka je 2023. prodala više od 1,2 milijuna vozila, a prodaja u inozemstvu činila je 25,68% ukupne prodaje.

Autor: Poslovni.hr
05. lipanj 2024. u 13:45
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close