Međunarodni sajam automobila u Ženevi desetljećima je bio središnje mjesto autoindustrije. Ako niste bili u proljeće u Ženevi, bili ste neprepoznatljivi i nezanimljivi, a interes široke publike vas je zaobilazio u širokom luku. No vremena su drukčija, mnogo toga promijenila je pandemija koronavirusa, ali tu treba spomenuti i navike proizvođača automobila koji očigledno nemaju namjeru ulagati marketinške budžete u ovakav tip sajmova.
Autoshow u Ženevi završava nakon više od jednog stoljeća zbog smanjenog interesa i teškog tržišnog okruženja, piše Revija HAK. Organizatori sajma naišli su na nepremostive poteškoće u pripremama za sajam koji se trebao održati sljedeće godine. Interesa potencijalnih izlagača jednostavno nije bilo…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu