Dok u Europi vlak postaje najisplativije prijevozno sredstvo, u Makedoniji željeznički promet i infrastruktura posustaju. Željezničke tvrtke grcaju u dugovima i umjesto modernizacije željezničkog prometa, preostale pruge se skraćuju, a putnici ih izbjegavaju, dok se, s druge strane, gospodarstvenici sve teže nose s problemima. Dio stručnjaka, pak, već godinama forsira opciju liberalizacije željezničkog prometa u zemlji kao “izlaz iz slijepe ulice”.
Međunarodni izvori
Poslovni sektor kaže kako bi makedonske vlasti trebale zasukati rukave kako bi pronašle izvore financiranja za realizaciju željezničke infrastrukture, posebice iz međunarodnih izvora, jer su najavljena mnoga ulaganja u modernizaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu