Superizborna godina brojne je političare gurnula u središte javnog prostora, kako one koji su u medijima konstantno jer su dio velikih stranaka, tako i one ‘manje’ koji se sada pokušavaju izboriti za mjesta u Saboru.
No, u predizborno vrijeme ne pojačava se samo rad političkih stranaka, nego i ljudi iz pozadine. Kreativaca, te marketinških i PR stručnjaka koji strankama pomažu poslati poruku koja će u predizbornoj trci najbolje privući. Kako se zapravo osmišlja kampanja? I što sve stoji iza raznih slogana koje viđamo posvuda?

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu