Kako poboljšati Konzumove online i fizičke trgovine? Odgovor leži u emocijama kupaca, posebno onih s poteškoćama, koji zbog invaliditeta izdvajaju dodatnu energiju kako bi obavili svakodnevne aktivnosti, uključujući i odlazak u trgovinu, smatraju studenti Poslovnog veleučilišta Zagreb (PVZG) dok dotjeruju posljednje detalje za projekt koji je pred njih postavila Fortenova grupa u suradnji s Hrvatskim savezom udruga za mlade i studente s invaliditetom SUMSI te Poslovnim dnevnikom u okviru Studentske kreativne radionice.
Fokus na osjećajima
Kako kažu, htjeli su dubinski shvatiti što pri kupnji osjećaju osobe s invaliditetom. “Naše rješenje djelomično se dotiče fizičke kupovine, a naglasak smo stavili na virtualnu odnosno online kupovinu. Fokusirali smo se na osjećaje osoba s invaliditetom, na ono što proživljavaju u svojim životima, na predrasude s kojima se susreću te na borbu s okolinom u kojoj se kreću i žive.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu