Hrvatski kupac svoj je hiperautomobil Rimac Neveru preuzeo putem jednog od Bugatti Rimac prodajnih predstavnika, tvrtke Manhattan Motorcars u New Yorku. “Njegovo putovanje započelo je s YouTube videom u kojem je bio impresioniran kompanijom i automobilom. Svoj je interes izrazio odmah, a u više navrata je i posjetio Zagreb kako bi upoznao tim, odabrao točne specifikacije svog automobila, i pratio proizvodnju svoje Nevere”, navode iz Rimac Grupe.
Dodaju da se Škovrlj odlučio za sportsku konfiguraciju koja se uklapa u osobnost Nevera hiperautomobila; tzv. Predator Black “Fantasy” završni sloj – s unutrašnjošću od crvene kože. “Na eksterijeru se ističu sjajne crvene kočione čeljusti, skrivene iza Infinitus kotača, a na unutrašnjosti nekoliko posebnih detalja, uključujući crni satenski završni sloj za anodizirane metalne dijelove, perforirana sjedala i šavove karakteristične za Rimac automobile”, otkrivaju iz kompanije.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovaj članak trola lokalne doktore.
Uključite se u raspravu