Istraživanje o blagdanskoj potrošnji koje su tijekom studenog proveli magazin JaTrgovac i agencija Hendal, pokazalo je da će božićne poklone ove godine kupovati 78 posto hrvatskih građana što je jedan posto više nego lani, a iznosi koje planiraju izdvojiti za poklone su smanjeni.
Kako se navodi u petak objavljenom priopćenju, porastao je broj onih koji će na kupnju božićnih poklona trošiti skromnije iznose – tako je za šest posto veći broj građana koji planiraju za to potrošiti do 25 eura te ih je sada 25 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu