Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rast potrošnje u maloprodaji ubrzao na 2,9 posto

Autor: Poslovni dnevnik
30. kolovoz 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Potrošnja u maloprodaji na godišnjoj je razini porasla četvrti mjesec zaredom/D. Špehar/PIXSELL

U prvih sedam mjeseci ove godine promet od trgovine na malo realno je porastao za 1,9 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine

U Hrvatskoj je u srpnju potrošnja u maloprodaji porasla četvrti mjesec zaredom na godišnjoj razini, i to brže nego mjesec dana prije, što ukazuje na stabilan rast gospodarstva i na početku trećeg tromjesečja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Državni zavod za statistiku (DZS) objavio je u srijedu izvješće o prometu u trgovini na malo, a prema kalendarski prilagođenim podacima, potrošnja je u srpnju porasla 0,4 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok je u odnosu na srpanj prošle godine ojačala 2,9 posto.

U Hrvatskoj je u srpnju potrošnja u maloprodaji porasla četvrti mjesec zaredom na godišnjoj razini, i to brže nego mjesec dana prije, što ukazuje na stabilan rast gospodarstva i na početku trećeg tromjesečja.

Državni zavod za statistiku (DZS) objavio je u srijedu izvješće o prometu u trgovini na malo, a prema kalendarski prilagođenim podacima, potrošnja je u srpnju porasla 0,4 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok je u odnosu na srpanj prošle godine ojačala 2,9 posto.

Tako je potrošnja u maloprodaji na godišnjoj razini porasla četvrti mjesec zaredom, i to brže nego mjesec dana prije, kada je rast iznosio 2,2 posto. Pritom je promet od trgovine na malo hranom, pićem i duhanskim proizvodima porastao za 4 posto, dok je promet od trgovine neprehrambenim proizvodima, osim trgovine motornim gorivima i mazivima, pao za 1,2 posto, pokazuju podaci DZS-a.

U prvih sedam mjeseci ove godine promet od trgovine na malo realno je porastao za 1,9 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

“Kao ograničavajući čimbenik potrošnje zasigurno se može izdvojiti postojanost inflatornih pritisaka te kontinuirana ekonomska neizvjesnost uslijed čega dolazi i do odgode potrošnje na pojedina trajna dobra”, kažu analitičari Raiffeisenbank Austria.

Autor: Poslovni dnevnik
30. kolovoz 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close