Prije nešto više od mjesec dana Lusini, jedna od vodećih europskih tvrtki za opremanje ugostiteljstva, hotelijerstva i kućanstva, otvorila je tvrtku i online trgovinu u Hrvatskoj. Ponuda njemačkog brenda koji posluje gotovo 40 godina i prije je bila dostupna kupcima u RH, no putem distributera. Pokretanjem direktne web prodaje u Hrvatskoj kupci bi trebali dobiti još širu ponudu, izravno savjetovanje, ali i povoljnije cijene te brzu dostavu, ističe Velimir Smetko, direktor Lusini Hrvatska. Već u rujnu trebali bi otvoriti i izložbeni prostor u Zagrebu, no koliko je uloženo u dolazak kompanije koja posluje na 13 europskih tržišta i koja je lani ostvarila 140 milijuna eura prometa, ne želi otkriti. No zato otkriva da bi Hrvatska trebala biti središnje mjesto za daljnje širenje Lusinija u središnju Europu.
Zašto je Lusini odlučio iskoračiti direktno na hrvatsko tržište?
Hrvatska je jedna od najbrže rastućih zemalja u području turizma i ugostiteljstva u Europi, ima visoku razinu smještaja i restorana, ali i puno potencijala za još više podizanje kvalitete usluge u hotelijerstvu i ugostiteljstvu. Naša je misija da podijelimo iskustva u opremanju te profesionalnom razinom kvalitete našeg asortimana omogućimo podizanje kvalitete ukupne hotelijerske i ugostiteljske ponude.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu