Elon Musk uvijek radi po svome i u pravilu mu to uspije. Gura svoju priču od početka unatoč činjenici da je često na meti negativnih mišljenja. Na prvom mjestu treba istaknuti kako je i dalje riječ o jedinom primjeru platforme koju je kupio jedan od njenih influencera. Bavljenje društvenim mrežama izrazito je politički posao baš zbog toga što se nalazi pod povećalom politike, a posebice klasičnih medija koji se sve teže nose s činjenicom da se njihov utjecaj sve više topi naspram najpopularnijih svjetskih platformi. Posebno je to slučaj s lifestyle temama koje su bez razmišljanja najpopularnije na svijetu.
Razočaranje tradicionalista
Jedna od gorućih tema u trending areni svakako je i rebranding Twittera. Promjene loga u poslovnom svijetu nisu novost. Svjedoci smo da su i druge društvene mreže do sada mijenjale logo, a pogotovo ih često mijenjaju Facebook i Instagram. Ipak, niti jedna platforma nije napravila ovako drastičan zaokret kao Twitter. Gledajući u srž, Musk na ovaj način pokazuje svoju ambiciju da se vrijeme prije njega i nakon njega jasno razgraniči i promjenom brandinga, što ima smisla.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu