Stupanjem na snagu Smjernica za upravljanje kvalitetom u javnoj upravi, koje su sastavni dio Vladine Odluke iz područja upravljanja kvalitetom u javnoj upravi, na novoj razini velikog zadatka kreće proces podizanja učinkovitosti javne uprave. I to kroz usvajanje načela, zahtjeva, metodologija i alata upravljanja kvalitetom i poslovnim procesima u svakodnevnom radu tijela javne uprave (TJU) s korisnicima javnih usluga, dakle kako s građanima, tako i s gospodarskim subjektima, kojima je slijedom očekivanja učinkovitije i kvalitetnije razine javnih usluga osobito značajna potvrda novih procesa.
Uvođenju sustava upravljanja kvalitetom za sad je pristupilo 124 tijela javne uprave (TJU) i 640 zaposlenika koji su stekli potrebne kompetencije kroz projekt kojeg su zajedno provodili Ministarstvo pravosuđa i uprave i Državna škola za javnu upravu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu