Iako u ovoj godini hrvatske turističke kompanije očekuju porast prometa od 10 posto, većina će kao i lani imati značajno veći porast troškova od prihoda, što je uz rast kamata jedan od važnih razloga za pad investicijske aktivnosti u odnosu na period prije pandemije.
Hrvatske turističke tvrtke najviše će pogoditi rast cijena struje, a jedan od najvećih izazova će biti kako pronaći čak 35.000 sezonskih radnika, pokazala je anketa “Hrvatski turizam – Očekivanja i izazovi u 2023.”, koju je tijekom ožujka proveo Deloitteov odjel financijskog savjetovanja u suradnji s Hrvatskom udrugom turizma (HUT) i Udrugom poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH).

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu