Kako su potvrdili ovogodišnji rezultati “NielsenIQ panela maloprodaje”, robna marka Orgula i Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l i u 2022. godini su najprodavanija maslinova ulja u Hrvatskoj. Riječ je o podacima NielsenIQ-ova cjelogodišnjeg praćenja maloprodajnog tržišta. Orgula grupa, kako ističu, odlične rezultate ostvaruje zahvaljujući najvišoj kakvoći sirovina, kao i znanju te kvaliteti svojih zaposlenika.
“Već smo niz godina tržišni lider u maloprodaji s titulom najprodavanijeg ekstradjevičanskog maslinova ulja u Hrvatskoj, a povjerenje kupaca koji su prepoznali kvalitetu naših proizvoda smatramo najvećom nagradom. U proizvodnji maslinova ulja s posebnom pozornošću pratimo svaki korak. U našim proizvodnim pogonima u Marušićima i Dicmu maslinova ulja nastaju modernim centrifugalnim načinom prerade, neposredno nakon berbe. Isključivo koristimo metodu hladne prerade, čime se u ulju čuvaju svi važni nutrijenti. Zahvaljujući tome naša uljara posjeduje i certifikat za ekološku preradu maslina”, pojašnjava Pjero Zekan, direktor tvrtke Orgula.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Da li Nielsen uzima u obzir povrate i isteke rokova?
Uključite se u raspravu