Prošlo je već pet godina od kada je donesena Opća uredba o zaštiti podataka, poznatija kao GDPR. Njezin je cilj bio zaštititi osobne podatke građana, što je danas u digitalno doba i vrijeme kibernetičkih napada postalo prilično izazovno. Agencije za zaštitu podataka diljem EU-a trude se educirati građane kako da budu oprezniji s podacima, ali i naučiti kompanije što smiju, a što.
Kako se 28. siječnja slavi Dan privatnosti, domaća Agencija za zaštitu osobnih podatka organizira konferenciju posvećenu službenicima koji su ključni za zaštitu osobnih podataka. Tim smo povodom razgovarali sa Zdravkom Vukićem, ravnateljem AZOP-a, koji otkriva da se i nakon pet godina GDPR-a određeni broj kompanija bori s postavljanjem sustava zaštite podataka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu