Kako heritage brendovi postaju relevantni brendovi za budućnost, inovativni lideri i vizije koje podižu razinu usluge u Hrvatskoj i regiji, premium projekti u turizmu i nišnim biznis segmentima koji čine razliku, kibernetička sigurnost kao ključno pitanje opstojnosti globalnog i regionalnog poslovanja – neke su od tema kojima se bavi jedinstvena premium konferencija Adria Luxury Summit koja će se u četvrtak, 10. studenoga, po četvrti put održati u Zagrebu.
Projekti dolaze i prolaze, no ostaju oni s vizijom. Ključno je pitanje kako dosegnuti visoko podignutu ljestvicu razvoja proizvoda i usluga. Iza game changing projekata i inovacija koje mijenjaju ustaljene postavke djelovanja te iskustvo izbirljivih krajnjih korisnika – kriju se ljudi s vizijom. Predavači i gosti Adria Luxury Summita 2022. lideri su čiji mindset i projekti mijenjaju vizuru okruženja u kojem djeluju – rukovoditelji, investitori, poduzetnici i kreativci iz premium segmenata koji uključuju kreiranje, prodaju i investicije u high-end proizvode, usluge i iskustva.
