Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Između Londona i Čačka uzgaja 6000 šljiva

Autor: Poslovni dnevnik
04. studeni 2022. u 06:03
Podijeli članak —
Svuda je lijepo, ali gdje god se kaže rakija, prva asocijacija je Čačak, kaže Mladen Jovašević /SHUTTERSTOCK

Njegova plantaža od oko 6000 stabala autohtone sorte ranka prostire se na 15 hektara.

Mladen Jovašević živi u Londonu, ali nije zapustio imanje u Prijevoru kod Čačka. Posadio je čuvene šljive ranke i proizvodi rakiju šljivovicu, koja je nominirana za listu Unesca, piše portal eKapija.com.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

”Otišao sam u svijet, ali korijeni su me vukli nazad. Svuda je lijepo, ali gdje god se kaže rakija, prva asocijacija je Čačak. To je naš brend i na njemu treba raditi. Nema razloga da naša rakija ne stoji na svim svjetskim policama, barovima i hotelima”, kaže Mladen Jovašević.

Mladen Jovašević živi u Londonu, ali nije zapustio imanje u Prijevoru kod Čačka. Posadio je čuvene šljive ranke i proizvodi rakiju šljivovicu, koja je nominirana za listu Unesca, piše portal eKapija.com.

”Otišao sam u svijet, ali korijeni su me vukli nazad. Svuda je lijepo, ali gdje god se kaže rakija, prva asocijacija je Čačak. To je naš brend i na njemu treba raditi. Nema razloga da naša rakija ne stoji na svim svjetskim policama, barovima i hotelima”, kaže Mladen Jovašević.

Njegova plantaža od oko 6000 stabala autohtone sorte ranka prostire se na 15 hektara. Šljivici su specifični po tome što su u potpunosti organski, sadnice su prikupljane u šumama Kablara i Ovčara, a sve se uzgaja bez pesticida.

Mladen ističe značaj geografskog porekla, a u njegovom degustacijskom podrumu sve je u duhu zavičaja: od kablarskog kamena do bureta stoljetnog hrasta u kome odležava “kablarski žubor”.

”Zašto bismo išli nekamo, kada sve imamo u krugu od tri kilometra. Naravno, to je ideja vodilja da sve bude domaće, lokalno, autohtono; zašto bismo se stidjeli i uzimali nešto tuđe, kad imamo sve mnogo kvalitetnije”, zaključuje Mladen Jovašević. 

Autor: Poslovni dnevnik
04. studeni 2022. u 06:03
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close