Turističko tržište u Hrvatskoj ne samo da se oporavilo od pandemije, već je maksimalno iskoristilo nove slobode bez restrikcija putovanja, ostvarivši rekordne rezultate koji u mnogočemu nadmašuju 2019. godinu.
No, iako turističke kompanije imaju puno razloga za zadovoljstvo u 2022., rast troškova uslijed inflacije i krize u Ukrajini i dalje je generalno nešto brži od rasta prihoda, što smanjuje profitabilnost poslovanja, iako i tu ima iznimaka. Rast troškova osoblja, iako zamjetan u cijelom sektoru, pritom je manji problem jer je dobrim dijelom rezultat većeg obima posla, što su svi priželjkivali.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu