Devet od deset građana Hrvatske osjeća se samopouzdano kad upravlja osobnim financijama, a njih gotovo tri četvrtine isto će reći za internetsko bankarstvo. S takvim brojkama domaći trendovi u digitalizaciji u korak su s Europom, pokazuje istraživanje Eurobarometra o tome kako Europljani funkcioniraju u svijetu financijskih usluga. Ipak, rezultati variraju među članicama, razlike su primjetne ovisno o rodu, dobi i razini obrazovanja pa će Europska komisija rezultate uključiti u skorašnje zakonske prijedloge oko ‘retail’ financija, a već idućeg tjedna izaći će s prijedlogom o jačanju trenutnih plaćanja u EU.
Influenserima vjeruje tek 5%
Po pitanju samopouzdanja u svakodnevnom žongliranju s financijama čak 47 posto ispitanika iz Hrvatske reklo je da se osjeća “vrlo samopouzdano”, dok je prosjek Unije 30%. “Prilično samopouzdano” je 43% domaćih ispitanika (56% u EU). Manjina ispitanih otišla je korak dalje u osobnim financijama iskoračivši na zajedničko tržište. Među onima koji su u inozemstvu kupili neki vid ulaganja je 10 posto (15 posto u EU). Najčešće je to neka vrsta investicije, poput udjela u fondu, dionica ili obveznica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu