Ako se pita Uber Hrvatska, turistička sezona prošla je odlično, a velik priljev turista u našu zemlju odrazio se i na povećanu potražnju za Uberom.
Bilježe porast broja vožnji na obali tijekom lipnja, srpnja i kolovoza za čak 70 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, u razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva Morena Šimatić, generalna menadžerica Ubera u Hrvatskoj, s kojom smo pričali o potencijalu širenja usluge u Hrvatskoj, utjecaju inflacije na poslovanje, ali i novom prijedlogu Zakona o radu čija rješenja nisu sklona razvoju digitalnih platformi poput ove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu