Pakiranje je proizvoda, odnosno ambalaža koja ga predstavlja, važan i moćan alat komunikacije s kupcima. U moru proizvoda treba se istaknuti i privući pažnju. Nije to lako novim proizvodima koji tek izlaze na tržište, ali niti “starim”, etabliranim brendovima koji moraju pratiti tržišne trendove.
Krašu i jednom od njegovih najpoznatijih brendova, čokoladi Dorina, to je uspjelo. Moćnu potvrdu da je redizajn, koji je predstavljen početkom ove godine, dobro pogođen nedavno su dobili osvojivši prvi Red Dot, jednu od najutjecajnijih nagrada u svijetu dizajna.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu