Segment luksuznih putovanja predvodnik je oporavka turističke industrije nakon zatvaranja zbog pandemije, i u idućoj sezoni očekuje se značajan porast prodaje nego u 2019. godini, važna je poruka s ovogodišnjeg izdanja Virtuoso Travel Week (VTW), najznačajnijeg događaja u industriji turizma i putovanja na sjevernoameričkom kontinentu.
S više od 20.000 putničkih savjetnika u 50 zemalja, više od 1200 lokacija te portfeljem od 2200 partnera, Virtuoso je najznačajnija svjetska organizacija u segmentu luksuznih putovanja, a u članstvu Virtuosa i nekoliko je hrvatskih hotela, agencija i turističkih zajednica, uključujući Hrvatsku turističku zajednicu. Suradnja s Virtuosom ključna je i za Inu Rodin, konzultanticu u turizmu koja je tvrtku Convene Hospitality pokrenula nakon dva mandata u predstavništvu HTZ-a u SAD-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.……….joj , koje budale..
Sad kada svi na svijetu štete, traže jeftine destinacije i izbjegavaju luksuz vi se javno reklamirate kao luksuzna destinacija?
Iduće godine će svi opet plakat kako je sezona podbacila.
Uključite se u raspravu