Kombinacija inflacije i povećane potražnje za turističkim putovanjima kumovali su rastu cijena hotelskih usluga po stopama koje najčešće nadmašuju inflatorne, a Hrvatska je tu samo dio globalnog tržišta koje bilježi rast hotelskog smještaja i za više od 50 posto ovisno o destinaciji.
Tako se najveći rast cijena hotelskog smještaja, u odnosu na zadnju normalnu turističku godinu 2019. dogodio u Rimu, Berlinu te Palma de Mallorci, pokazala je analiza britanskog magazina Hotel News Resource, jednog od 10 globalno najutjecajnijih turističkih portala koji posluje u sklopu grupe Nevistas.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu