Gotovo polovica je domaćih poduzeća inovativna, pokazuje statistika DZS-a Inovacije u poduzećima od 2018. do 2020. godine. Prikazani podaci rezultat su istraživanja o inovacijskim aktivnostima u 4500 tvrtki. Prema istom, inovativna se poduzeća definiraju kao ona koja su u promatranom razdoblju uvela inovaciju proizvoda (fizičkog ili usluge) ili inovaciju procesa.
Prema ovoj je statistici i visokom postotku inovativnosti u domaćim kompanijama (49,5 posto) skeptičan Boris Golob, direktor StepRi-a znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci. Kaže da je ovo više ispitivanje percepcije poduzetnika zato što ne znamo koje je mjerilo inovacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu