Usred pandemije koju je njegova tvrtka jedva, ali preživjela, zagrebački ugostitelj Dražen Biljan upustio se u investiciju proširenja svog biznisa na tržnicu Jarun, pa je tako uz kompletnu adaptaciju bara Egoist koji slavi 25 godina rada, otvoren i novi bistro Egoist, a cilj projekta je potaknuti društveni život tržnice nizom programa koji će okupiti zajednicu. Sinoć je Egoist i svečano obilježio otvaranje novih lokala, počastivši brojne goste koktelima s potpisom i specijalitetima koje će posluživati novi bistro.
Dražen Biljan otkrio je za Poslovni.hr kako se upustio u ovu avanturu, i s kojim se izazovima pritom susreo. Neki od njih odnose se i na hrvatsku legislativu i administraciju, pa tako zbog razlike u registraciji lokala ova dva Egoista moraju imati odvojeno poslovanje što stvara dodatne troškove, iako su praktički na istom mjestu.
“Iako smo mi u Egoistu uvijek nastojali biti malo ispred svog vremena i trudili smo se dati dodanu vrijednost uslugama, covid nas je jako unazadio i stari Egoist se raspao i konceptualno. Istodobno su se i trendovi u ugostiteljstvu malo promijenili, danas svaki imalo ozbiljniji bar mora imati neki zalogaj. Usto, tržnice su svugdje u svijetu predmet nekog društvenog okupljanja. Dogodilo se istodobno i da je tržnica Jarun promijenila suvlasničko vijeće, novo suvlasničko vijeće mijenja neke stvari, preuređuje se i sama tržnica, mijenjaju se instalacije, farbaju se fasade, mijenja se krov, radit ćemo nove podove, urediti okoliš.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu