Iako je digitalizacija poslovanja i društva proces koji nezaustavljivo napreduje već duže vrijeme, pandemija koronavirusa je prisilila i one tvrtke, pojedince i institucije koje su kaskale s primjenom interneta, da naprave kvantni skok po tom pitanju.
Društvene mreže su uz televiziju i portale postale izuzetno jak kanal za nove klijente, dok je internetska kupnja postala glavni, a za neke tvrtke i jedini način prodaje. Danas svu kupovinu od namirnica, kućanskih potrepština, namještaja, odjeće, obuće, uređaja, znači baš sve možete naručiti na kućni prag, a nekada je to bilo nezamislivo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu