Da je za domaće proizvođače i plasman njihovih proizvoda u zemljama EU trgovački lanac Spar je važan partner najbolje dokazuje podatak da su unatoč globalnoj pandemiji hrvatski proizvođači u 2021. godini ostvarili više od 106 milijuna eura prometa kroz Sparovu prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj.
Ukupni promet hrvatskih proizvoda u trgovinama Spara rastao je i u prošloj godini, što je domaćim proizvođačima donijelo rast prihoda za čak šest milijuna eura u odnosu na 2020. godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu