Bleu de toi, Noir de Noir, Fleur d’Hibiscus & Coquelicot, Framboise, Cerise & Sureau… Na tisuće je melodičnih naziva belgijskih poslastica od čokolade. Belgija je, uz pivo, zemlja čokolade koja nije samo dio tamošnje kulture već jedan od stupova ekonomije. Ona dolazi u svim zamislivim vrstama, oblicima i okusima: od tamne i bijele, preko pralina i tartufa (onih čokoladnih, ne skupocjenih gljiva) do punjenih kremama, egzotičnim voćem i travama…
‘NIJE LAGANO, ALI ŠTO ĆEMO?’
U Belgiji je više od 2000 čokolaterija, “chocolateries” kako ih zovu Belgijanci. Iz njih godišnje izađe oko 172 tisuće tona gotovih slastica. Iako su umjetnici ‘chocolatieri’ na svoj način odgovorili pa na tržište izbacili ‘pandemijske’ čokoladne zečeve s bijelom maskom i špricom, dvije godine koronavirusa ostavilo je gorak okus u ustima industrije čokolade. Najprije su ‘lockdowni’ zatvorili tvornice i neke trgovine, a potom su restrikcije kretanja i putovanja značajno smanjile broj turista koji u normalnim godinama čine značajan dio kupaca.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu