Nakon što ga je hrvatska javnost dobro upoznala sredinom 2000-ih kad je u Lijepoj našoj pokušao izgraditi političku karijeru sudjelujući u dva ciklusa predsjedničkih i parlamentarnih izbora te jednim lokalnim za zagrebačkog gradonačelnika, ovaj američki Hrvat zadnjih 20-ak godina fokusirao se samo na posao koji je proširio i na našu zemlju.
Kakvi su mu poslovni planovi, po čemu je njegova ekološka proizvodnja jedinstvena u svijetu te koje su razlike u poslovanju njegovih tvornica u SAD-u, Kanadi i Hrvatskoj, Boris Mikšić govori ekskluzivno za Poslovni dnevnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pametan čovjek.
Uključite se u raspravu