Dok vodeći svjetski lanac brze hrane bilježi solidnu potražnju za hamburgerima od mesa načinjenog od biljnih proteina, analitičari ističu kako globalni podaci pokazuju da se potražnja za takvom hranom brzo “ispuhuje”.
To bi trebao biti signal upozorenja za investitore čiju pažnju kompanije iz tog sektora i dalje privlače. Tako su proizvođači umjetnog mesa lani privukli 3 milijarde dolara ulaganja, 74 posto više nego godinu ranije. Kako prenosi CNBC, analitičari ističu kako je McDonald’sov hamburger od biljnih proteina popularniji od prvotnih očekivanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu