“Stvaramo svijest o tome koliko smo zapravo svi povezani u destinaciji, koliko usluga ili proizvod utječu na ukupnu destinacijsku ocjenu, koliko kvalitetom i odnosom prema kupcu podižemo zadovoljstvo gosta”, pojašnjava Đurđica Šimičić, bivša direktorica Turističke zajednice Malog Lošinja koja je s Anamarijom Cicarelli osmislila projekt IQM Destination, softver namijenjen svakom dioniku u turizmu određene destinacije kojim dobiva analizu i procjenu parametara s platformi poput Google Mapsa, TripAdvisora, Booking.com, Facebooka…
Softver prikuplja komentare i recenzije gostiju, a ukupnim analizama svaki sudionik projekta dobiva svoju ocjenu online reputacije koja predstavlja ukupan dojam gostiju o pojedinom subjektu, njegovoj kvaliteti, usluzi, čistoći, odnosu cijene i kvalitete.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu