Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Plava Laguna jača vlastiti brend, hoteli više neće nositi naziv Melia

Autor: Marija Crnjak
31. prosinac 2021. u 11:46
Podijeli članak —

“Plava laguna u sezonu 2022. ulazi s jedinstvenim portfeljem, što će omogućiti snažnu standardizaciju procesa i aktivnosti, kao i kreiranje novih proizvoda i usluga” kažu u kompaniji.

Objekti porečke Plave Lagune u Umagu od nove godine više neće poslovati pod brendom španjolske Melie, već će se svi objekti kompanije repozicionirati pod brend i naziv Plava Laguna, javljaju iz kompanije. Kako doznajemo iz tvrtke, to zasad neće znači potpun razlaz sa španjolskim hotelskim lancem, već se suradnja nastavlja po novom modelu, koji uključuje samo prodaju preko kanala Melie.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Nakon rebrendinga Plave Lagune koji je proveden 2018. godine, Plava Laguna nastavlja s jačanjem brenda. Tako će se od 1.1.2022. godine repozicionirati dosadašnji Sol i Melia objekati iz destinacije Umag u brend Plave Lagune. To znači da će od početka 2022. godine svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu, službeno poslovati pod brendom i nazivom isključivo Plava Laguna”, pojašnjava se u današnjoj objavi.

Objekti porečke Plave Lagune u Umagu od nove godine više neće poslovati pod brendom španjolske Melie, već će se svi objekti kompanije repozicionirati pod brend i naziv Plava Laguna, javljaju iz kompanije. Kako doznajemo iz tvrtke, to zasad neće znači potpun razlaz sa španjolskim hotelskim lancem, već se suradnja nastavlja po novom modelu, koji uključuje samo prodaju preko kanala Melie.

“Nakon rebrendinga Plave Lagune koji je proveden 2018. godine, Plava Laguna nastavlja s jačanjem brenda. Tako će se od 1.1.2022. godine repozicionirati dosadašnji Sol i Melia objekati iz destinacije Umag u brend Plave Lagune. To znači da će od početka 2022. godine svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu, službeno poslovati pod brendom i nazivom isključivo Plava Laguna”, pojašnjava se u današnjoj objavi.

Kako je poznato, ugovor s Meliom Plava Laguna nasljedila je od Istraturista, kojeg je Lukšić grupa kupila 2014. godine od Zagrebačke banke. Zaba je u Istraturist ušla 1996. nakon pretvorbe tvrtke, a dvije godine kasnije s ciljem primjene internacionalnih standarda turističkih usluga angažirana je kompanija Melia Hotels International za funkcije prodaje i operacija. To je ostao i jedini Melijin angažman u Hrvatskoj.
Novi brend Plava Laguna uvela je u poslovanje 2018. godine, kao dovršetak pripajanja umaškog Istraturista.

“Ovakvim spajanjem, nastala je jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj koja upravlja s 4 resorta (Park, Plava, Zelena i Stella Maris), kao i 9 kampova, koji na tržištu posluju pod brendom Istracamping by Plava Laguna.
Tako će Plava Laguna u sezonu 2022. zakoračiti s jedinstvenim portfeljem što će omogućiti snažnu standardizaciju procesa i aktivnosti, kao i kreiranje novih jedinstvenih Plava Laguna proizvoda i usluga”, ističu u kompaniji.

Autor: Marija Crnjak
31. prosinac 2021. u 11:46
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close