Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HTZ potvrdio otvaranje ureda u Kijevu

Autor: Marija Crnjak
29. prosinac 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Kristjan Staničić, direktor HTZ-a/D. Jaramaz/PIXSELL

Skupština je podržala i Godišnji program rada HTZ-a za 2022., kojim se predviđa ostvarenje 90 posto prometa realiziranog 2019. godine.

Skupština Hrvatske turističke zajednice na sjednici u srijedu usvojila je odluku o pokretanju novog ureda HTZ-a u Ukrajini, odnosno u Kijevu, čime su potvrđene najave premijera Andreja Plenkovića s početka prosinca. Ovo tržište dosad je pokrivao ruski ured HTZ-a iz Moskve.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Na tržištu Ukrajine u ovoj godini ostvaren je odličan rezultat. Ukrajinci su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 860.000 noćenja, više za 2 posto u odnosu na 2019. S obzirom na to da potencijal daljnjeg rasta postoji, posebice u segmentu organiziranog prometa, procjenjuje se da bi ured u Kijevu značajno pridonio ostvarenju ciljeva s ovog tržišta”, ističu u HTZ-u.

Skupština Hrvatske turističke zajednice na sjednici u srijedu usvojila je odluku o pokretanju novog ureda HTZ-a u Ukrajini, odnosno u Kijevu, čime su potvrđene najave premijera Andreja Plenkovića s početka prosinca. Ovo tržište dosad je pokrivao ruski ured HTZ-a iz Moskve.

“Na tržištu Ukrajine u ovoj godini ostvaren je odličan rezultat. Ukrajinci su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 860.000 noćenja, više za 2 posto u odnosu na 2019. S obzirom na to da potencijal daljnjeg rasta postoji, posebice u segmentu organiziranog prometa, procjenjuje se da bi ured u Kijevu značajno pridonio ostvarenju ciljeva s ovog tržišta”, ističu u HTZ-u.

Skupština je podržala i Godišnji program rada HTZ-a za 2022., kojim se predviđa ostvarenje 90 posto prometa realiziranog 2019. godine.

“U fokusu turističke promocije bit će proizvodi poput nautike, cikloturizma, eno-gastronomije, prirode te aktivnog i zdravstvenog turizma, proizvodi za kojima je u okolnostima pandemije iskazana najveća potražanja.

Uz domaće tržište, najviše aktivnosti planiramo usmjeriti na tradicionalno jaka tržišta iz okruženja, dok bih od dalekih zemalja istaknuo SAD na kojem ćemo nastaviti pozicionirati našu zemlju kao kvalitetnu, sigurnu, ali i prometno vrlo dobro povezanu destinaciju”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a. 

Autor: Marija Crnjak
29. prosinac 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close