Turske TV serije odavno su pokorile regiju, tako i Hrvatsku, gdje tisuće gledatelja pozorno prate zbivanja jedne ili više njih istodobno. Premda im se daje, katkad i pogrdni epitet ‘sapuničastih’, činjenica je da je riječ o zanatski i produkcijski raskošnim i zahtjevnim, vidljivo i skupim projektima, koji uloženo opravdavaju i visokom gledanošću.
U čemu je tajna turskih ‘soap opera’, iliti žanra Dizija, za Poslovni dnevnik objašnjava Haymi Behar, glavni direktor marketinga (CMO) turske medijske kompanije SPI International, producenta gledanog sadržaja u 69 zemalja svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu