Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vodeća europska platforma za modu i lifestyle Zalando u burzovnom indeksu DAX

Autor: Lucija Špiljak
06. rujan 2021. u 15:06
Podijeli članak —
Foto: PD

Riječ je o najvažnijem indeksu na njemačkom tržištu koji obuhvaća najveće izlistane kompanije u Njemačkoj.

Od 20. rujna ove godine Zalando SE bit će dio burzovnog indeksa DAX (Deutsche Aktienindex), inače najvažnijeg indeksa na njemačkom tržištu koji obuhvaća najveće izlistane kompanije u Njemačkoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Objavio Qontigo’s global index provider STOXX Ltd i usto se navodi da je Zalando, inače vodeći modni trgovac i uslužna platforma, od 2015. godine je uključen u indeks MDAX, a njemačkom blue chip indeksu DAX će se pridružiti 13 godina nakon osnivanja.

Od 20. rujna ove godine Zalando SE bit će dio burzovnog indeksa DAX (Deutsche Aktienindex), inače najvažnijeg indeksa na njemačkom tržištu koji obuhvaća najveće izlistane kompanije u Njemačkoj.

Objavio Qontigo’s global index provider STOXX Ltd i usto se navodi da je Zalando, inače vodeći modni trgovac i uslužna platforma, od 2015. godine je uključen u indeks MDAX, a njemačkom blue chip indeksu DAX će se pridružiti 13 godina nakon osnivanja.

“Ponosimo se onime što je Zalandov tim stvorio u proteklom desetljeću. Narasli smo od startupa koji je prodavao japanke iz podruma do paneuropske platforme s oko 45 milijuna kupaca. No još veće prilike su tek pred nama”, rekao je suosnivač Zalanda i jedan od CEO-a Robert Gentz.

Na njega se nadovezao David Schneider, suosnivač i jedan od izvršnih direktora, poručivši kako je njihov uspjeh “duboko utkan u kulturu Zalanda koja se bazira na povjerenju, transparentnosti i poduzetništvu”.

Ambiciozni ciljevi

Osnovan 2008. u Berlinu, Zalando je od svog IPO-a dosljedno ostvarivao snažan i profitabilan rast te od 2014. do 2020. godine učetverostručio svoje poslovanje. Danas je Zalando vodeći modni trgovac i uslužna platforma koja povezuje oko 45 milijuna aktivnih korisnika s više od 4.500 brendova i partnera.

Zalando primjenjuje platformsku strategiju kako bi postigao rast i unaprijedio digitalizaciju u industriji. Njegova usredotočenost na modu i stil života korisnicima pruža jedinstvena iskustva, a brendovima – partnerima posebna uslužna rješenja.

Zalando će zadržati svoj fokus na rast s ciljem dosizanja bruto volumena robe (Gross Merchandise Volume – GMV) u iznosu od više od 30 milijardi eura do 2025. Dugoročno gledajući, kompanija cilja na više od 10 % od ukupno 450 milijardu eura vrijednog europskog tržišta mode. Zalando će stoga nastaviti ulagati u korisničko iskustvo, platformske usluge i infrastrukturu.

Odnedavno i u Hrvatskoj

Podsjetimo, Zalando je nedavno stigao i u Hrvatsku gdje kupci biraju između 300.000 proizvoda i 1400 robnih marki koje mogu platiti karticom, unaprijed ili pouzećem. Zalando preko Hrvatske pošte nudi dostavu između 3-5 dana, uz besplatne povrate u roku od 30 dana nakon kupnje.

Pritom nude i mrežu s više od 1000 poštanskih ureda i 150 paketomata. Tijekom sljedećih tjedana Zalando će pokrenuti kampanje s lokalnim influencerima u Hrvatskoj kako bi stupio u kontakt s novim korisnicima.

“Hrvatski proizvođači moći će postati dijelom Zalandovog partnerskog programa te će putem platforme moći nuditi svoje proizvode kupcima u 23 europske zemlje. Želimo biti polaznička točka za modu u Europi”, rekla je Sarah Guerrier, vršiteljica dužnosti generalne direktorice Zalanda za srednju i istočnu Europu.

Autor: Lucija Špiljak
06. rujan 2021. u 15:06
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close