Rajko Horvat, profesor na Fakultetu prometnih znanosti, kaže kako je ova statistika, s obzirom na popuštanje epidemioloških mjera, bila očekivana, te da je mogla biti i gora.
– Više od godinu dana mjere su ograničavale kretanje ljudi i sudionika u prometu, i posljedica je broj smanjenja prometnih nesreće i smrtno stradalih osoba. Nakon popuštanja mjera ljudi su psihički dosta izmoreni, što je i rezultat ovakvog stanja sigurnosti u prometu. Druga važna činjenica je da se u Hrvatskoj jako malo ulaže u sigurnost cestovnog prometa, to je periferni čimbenik u svim segmentima društva – počevši od shvaćanja sigurnosti cestovnog prometa kao ekonomskog problema, društvenog i kulturološkog problema, ali i utjecaja na demografiju naše države. Sve je to doprinijelo da se stanje na cestama pogoršalo. Mi u znanstvenoj zajednici ne odobravamo to i očekujemo da će se cjelokupno društvo, a prvenstveno Sabor i Vlada, uključiti u problem sigurnosti kao važnog čimbenika društvenog života, kazao je Horvat u emisiji “Studio 4” HRT-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu