Platforma prilika i za proizvođače odjeće i obuće iz RH

Autor: Lucija Špiljak , 29. srpanj 2021. u 22:00
Zalando, njemačka online modna stranica, na 23 tržišta ima 42 milijuna kupaca/PD

Ova njemačka platforma krenula je 2008. iz Berlina, a danas je prisutna na 23 europska tržišta s 42 milijuna aktivnih kupaca.

Želimo biti polaznička točka za modu u Europi”, rekla je Sarah Guerrier, vršiteljica dužnosti generalne direktorice Zalanda za srednju i istočnu Europu, inače vodeće europske platforme za modu i lifestyle koja je stigla i u Hrvatsku.

Ova njemačka platforma krenula je 2008. iz Berlina, a danas je prisutna na 23 europska tržišta s 42 milijuna aktivnih kupaca. Sada su, osim u Hrvatsku, stigli i u Estoniju i Latviju, a Guerrier je za sljedeću godinu najavile širenje i u Mađarsku i Rumunjsku.

Riječ je o širokom modnom asortimanu – odjeći, obući, modnim dodacima i proizvodima za ljepotu, od međunarodnih do svjetski poznatih imena i lokalnih brendova.

U Hrvatskoj će kupci birati između 300.000 proizvoda i 1400 robnih marki koje mogu platiti karticom, unaprijed ili pouzećem. Zalando preko Hrvatske pošte nudi dostavu između 3-5 dana, uz besplatne povrate u roku od 30 dana nakon kupnje.

Pritom nude i mrežu s više od 1000 poštanskih ureda i 150 paketomata. Tijekom sljedećih tjedana Zalando će pokrenuti kampanje s lokalnim influencerima u Hrvatskoj kako bi stupio u kontakt s novim korisnicima.

“Hrvatski proizvođači moći će postati dijelom Zalandovog partnerskog programa te će putem platforme moći nuditi svoje proizvode kupcima u 23 europske zemlje”, rekla je Guerrier.

Komentirajte prvi

New Report

Close