Na početku smo glavne turističke sezone, koja bi trebala biti ‘gladnija’ mesa nego lanjska, jer se nadamo i većem broju turista. Kako je vi dočekujete?
PIK Vrbovec, kao i većina FMCG kompanija, tijekom ljetne sezone bilježi najveći rast prodaje jer raste potražnja za cijelim našim asortimanom, a posebno za nekim kategorijama kao što su pakirani naresci i grill asortiman. Stoga se za turističku sezonu uvijek unaprijed ozbiljno pripremamo pa smo i ove godine poduzeli sve predradnje da ju dočekamo spremni. Uz to, od početka godine pozorno pratimo bitne faktore koji utječu na sezonu, a posebno se to odnosi na epidemiološku situaciju kod nas i na našim emitivnim tržištima. Veće hotelske kuće i ostali turistički objekti s kojima surađujemo optimistični su u pogledu ove sezone, a mi se nadamo da će biti što duža, veselimo se dolasku naših gostiju i vjerujemo da ćemo svi zajedno ostvariti planirani rast sezonske prodaje u odnosu na 2020. godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu