Za svaku uloženu kunu u influencera vrate se 44 kune. Povrat na uloženo je tako na visokoj razini opravdanosti i kompanije imaju razloga i dalje birati influencer marketing kao jednu od strategija. Ipak, u ovom tekstu ćemo malo izokrenuti priču i dotaknut ćemo se svojevrsnog performansa koji je izveo Cristiano Ronaldo prema Coca-Coli (uklonivši na press konferenciji uoči utakmice bočice tog pića i stavivši bočicu vode, poručivši ‘Pijte vodu’), a čije je nekad bio i zaštitno lice u reklami. Ako uzmemo u obzir da su i poznati svojevrsni ‘utjecajnici’ pa i to da ga je Coca-Cola plaćala kao lice njihova marketinga, pitanje koje možemo postaviti je “Hoće li performans koji je izveo poništiti sve eventualne prodajne rezultate koje im je nekad donio?” Za komentare pitali smo stručnjake u području upravljanja komunikacijom, a kako nam govori Domagoj Bebić, predstojnik Odsjeka za stratešku komunikaciju Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, iako znamo da dionice kompanije nisu pale zbog Ronaldova poteza, one imaju određenu volatilnost na koju utječe i komunikacija. To znači da vijesti, marketinške, ali i trolling kampanje imaju određenu ulogu, utječu na procjenu ljudi koji kupuju ili prodaju dionice.
PERCEPCIJSKA ŠTETA POSTOJI, ALI MALA
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu