ZŠEM, koju je Agencija za visoko obrazovanje ocijenila najboljom hrvatskom visokoobrazovnom institucijom u području ekonomije, u nastavni program od jeseni uvodi četiri „koncentracije“ koje se pripremaju kroz grupu izbornih kolegija, a omogućuju studentima specijalizaciju u danas najvažnijim obrazovnim područjima: Međunarodno poslovanje, Digitalni marketing i umjetna inteligencija, Financije i Fintech te Sportski management. Primjerice koncentraciju Digitalni marketing i Umjetnu inteligenciju podržava svjetski informatički div – IBM koji će studentima omogućiti korištenje nekih od najmoćnijih IBM alata kako bi stekli vještine koje će im pomoći u izgradnji konkurentnih brendova.
Personalizacija obrazovnih modela postala je imperativ svjetskih obrazovnih standarda, a individualizacija programa i specijalizacija ključan su korak u razvoju međunarodne karijere. Koncentracije koje uvodi ZŠEM omogućuju specijalizaciju u nekom od ovih područja već na preddiplomskoj razini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu