Prihodi od prodaje Grupe istodobno su porasli za 93,8 milijuna kuna ili 2,1 posto, na 4,5 milijardi kuna. Na kretanje prihoda od prodaje, kako ističu, utjecao je rast obaju poslovnih segmenata, Prehrane i Farmaceutike.
Segment Prehrane ostvario je 3,5 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je povećanje od 73 milijuna kuna. U okviru tog segmenta gotovo svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brandova za 3,1 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu