Voli se reći da je planiranje pola rezultata, a velika većina nas poznaje barem jednu osobu koja ne ide nigdje bez planera. Jedna od njih je i Katerina Fotova Čiković, vlasnica brenda Planzy Planner koja je i sama višegodišnja pobornica zapisivanja i korištenja planera. Ime Planzy nastalo je kao kombinacija engleskih riječi plan + easy (plan + lako), što je i dio njene vizije i misije za brend.
O vlastitom brendu planera počela je razmišljati u božićno vrijeme 2018., uvidjevši neiskorištenu nišu kada je riječ o privatno-poslovnim planerima i rokovnicima. Onakvim kakav je danas Planzy, koji u svojoj srži nudi sustav praćenja, podsjetnik na godišnje ciljeve, a s druge strane i dio za zabavu i razbibrigu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu