Potres može pomrsiti planove, utjecati na timski rad i onemogućiti kontinuitet poslovanja. S druge strane, dobra priprema svodi na minimum mogućnost nastanka takvih posljedica. Nekoliko je stvari na koje pritom morate obratiti računa. Od akcijskog plana preko pričuvne veze do psihološke pomoći – ništa nije manje bitno. Razmislite da svaki od 5 savjeta u nastavku uvrstite u svoju strategiju poslovanja. Dugoročno bi vam upravo te točke mogle donijeti puno koristi.
Akcijski plan je ‘must have.’ Akcijski plan za hitne slučajeve kreira se kako bi se osiguralo da zaposlenici znaju kako postupiti u hitnim slučajevima. Plan kontinuiteta poslovanja usredotočen je na zaštitu sposobnosti vašeg poslovanja da reagira na neočekivano i što prije se oporavi. Obavezno uključite plan evakuacije, zajedno s mjestima za izlaz u nuždi i uredskim kompletima za potres. Također, razmislite o uspostavljanju informativne telefonske linije koju zaposlenici mogu nazvati u bilo kojem trenutku kako bi dobili informacije u hitnim situacijama.